Followers

Sunday, June 17, 2012

21st Annual Dinner


Alhamdulillah..

Akhirnya kami pelajar Kumpulan 2o KRPPUM berjaya juga menjayakan Majlis Makan Malam Kolej Radiografi PPUM kali ke-21.

Huhu. Kedengaran macam dah terlambat saya nak mengwar-warkan tentang majlis ni. TAPI ! still saya nak cerita serba sedikit tentang malam tersebut.

Dengan bertemakan malam RETRO ! para hadirin datang dengan segak dan cun nya. Saya terkecuali sebab tak ikut tema. Hahahahaha. (Mentang2 kau senior dah kan.suka hati engkau je kan???!!!)

Saya sebagai PENYAMBUT TETAMU malam tersebut sedia menjaga kaunter kedatangan a.k.a reciptionist la bahasa omputeh nye.. :p

Dah selesai tugas, semua VVIP dan jemputan dah hadir, masuk dalam, ambil seat dan mula la sketsa saya gelak terkekeh macam budak2 tengok kartun Donald Duck.(Donald Duck jugak yang dapat nama. TAHNIAH !)

nak tahu apa yang kelakar?????

OK.

MC unformal kami pada malam tu dibawa oleh dua orang budak junior, FAZRI dan AIZAD. Tahniah untuk korang sebab PROF. DATO' DR. IKRAM SHAH bin ISMAIL selaku Pengarah PPUM pun terkekeh gelak ngan lawak antarabangsa korang tu!

Dan Tahniah juga buat pihak Hotel Crystal Crown, PJ sebab berjaya siapkan makanan yang best2 untuk kami. Paling best sotong masak merah ngan siakap fillet lemon. :D

Tahniah buat mereka yang menang TV ngan Camera Digital. Saya jeles! Pengakuan berani mati tu! haha. :p

And paling gembira, Lecturer yang handle berpuas hati. Nak kenal dia? Tuuuuuu, yang pakai rambut afro kat lam gambar tu, tu la Mr. Andy Goh.

OK.

Setakat tu saja kisah tentang dinner.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...